Loading...
صفحه نخست۱۴۰۲/۵/۳۱ ،۰۲:۱۵:۵۲ +۰۰:۰۰

معرفی شرکت اتاق تمیز بهار

شرکت صنایع اتاق تمیز بهار ، در سال یک هزار و سیصد و هشتاد و دو با هدف فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی، ساخت ، نصب و تست اتاق های تمیز تاسیس و با بهره مندی از کادر مجرب و شناخت دقیق و حساسیت و کیفیت و استانداردهای اتاق تمیز برای صنایع مختلف اعم از دارویی، اتاق های عمل بیمارستان، صنایع خودروسازی، غذایی، الکترونیک، مراکز کامپیوتری و کلیه واحدهایی که به نوعی به محیط کنترل شده در مقابل ذرات معلق در هوا، حرارت، رطوبت، فشار، نور و … نیاز دارند ، آماده ارائه خدمات است.
این شرکت در زمینه طراحی ساخت و معتبرسازی انواع هواسازهای مخصوص کلین روم و هواسازهای هایژنیک فعالیت داشته و تاکنون از پنج نسل از هواسازهای تولیدی خود رونمایی نموده است، نظر به استفاده از نرم افزارهای روز دنیا در زمینه طراحی استراکچر و بدنه محاسبات دمپرها، کویل و تهیه گراف های فن و بخش های مختلف هواساز با بکارگیری ابزارآلات پیشرفته سبب نزدیک شدن و رقابت با نمونه¬های مشابه اروپایی گردیده است و رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته است.

معرفی کامل شرکت

گالری محصولات

هواساز
Air Handling Unit

پس باکس
Passbox

اتاقک توزین

اتاقک توزین
Weighing booth

چادر تمیز

چادر تمیز
Clean tent

air shower baharclean room

دوش هوا
Air shower

فن فیلتر یونیت

فن فیلتر یونیت
Fan filter unit

پنجره

پنجره
Window

درب
Door

مشاهده تمامی محصولات

مقالات بهار کلین روم

پروژه مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی دانشگاه تربیت مدرس

۲۷ تیر ۱۴۰۰|

افتتاح فاز اول پروژه احداث اتاق تمیز مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در دانشگاه تربیت مدرس (طراحی ساخت و اجرا توسط شرکت صنایع اتاق تمیز بهار) حضور وزیر محترم علوم ،تحقیقات

اتاق تمیز چیست؟

۷ آبان ۱۳۹۹|

اتاق تمیز چیست؟ تعریف ارائه شده توسط استاندارد فدرال آمریکا : 209E اتاق تمیز فضایی است که در آن تعداد ذرات هوابرد به صورتی که برای آن اتاق مشخص شده است کنترل شده باشد.

معرفی و تاریخچه کلین روم

۲۰ خرداد ۱۳۹۹|

شرایط عاری از آلودگی‌های ذره‌ای و باکتریایی که بوسیله اتاق‌های تمیز فراهم می‌شود، اساس بسیاری از صنایع تحقیقاتی و تولیدی مدرن است. بدون وجود شرایط تمیز، محصولات آلوده گشته و عملکرد مطلوبی ندارند و

مطالعه نوشته های قبلی

همکاران ما

شرکت اتاق تمیز بهار مفتخر به همکاری با بیش از 300 شرکت مختلف است. در زیر تعدادی از مهم ترین شرکت های معتبر را ملاحظه نمایید.